Vakantie 2012, Roundtrip South-West US

Palm Springs (dag 4)

Vandaag zijn Henk, Imelda, Chiel en Joost weer terug gegaan naar de outlet stores in Cabazon. We zijn hier al eerder geweest, maar aangezien het complex zo groot was, zijn zij terug gegaan om het rondje af te maken. Frank en Fleur hadden dit zaterdag al gedaan (snelle shoppers) en bleven daarom bij het huisje; we hebben letterlijk de hele dag in het zwembad gelegen.

Een rustig dagje en 's avonds weer lekker de BBQ aan. Later op de avond zijn Henk, Chiel, Joost, Frank en Fleur nog naar de plaatselijke bioscoop (waar er iets van 5 zijn), naar de film ‘Total Recall' geweest. Het was er zo rustig (5 anderen in de zaal, waarvan 3 creapy mannetjes die alleen kwamen en een stelletje) terwijl de film nog maar twee dagen draait. Echt een enorme bioscoop met 9 zalen waar meer werknemers liepen dan ‘klanten'.

Later bleek, had Henk een fors stuk van een kies afgebroken tijdens het knabbelen van popcorn. De volgende dag maar naar de tandarts, en dit was niet goedkoop. Maar zien of de ziektekostenverzekering hierin tegemoet wil komen.

Marina

Ohhhhh das balen van die kies!! Hopelijk heb je er geen pijn van!

Tanja

Fijn een lekker rustig dagje, alleen niet als je dan naar tandarts moet.sterkte henk.
Ik schrijf deze reactie vanuit Bonlieu in de Jura in Frankrijk waar we vandaag aangekomen zijn.
Jullie nog een Bon Vacance!

Henk & Imelda

Jullie natuurlijk ook heel veel plezier met julie vakantie en geniet ervan,