Vakantie 2012, Roundtrip South-West US

Palm Springs (dag 6, Los Angeles)

Vandaag weer terug gegaan naar Los Angeles. Voornamelijk Fleur wilde de stad nog een keer goed bekeken. Zondag hebben we namelijk enkel de Hollywood Walk of Fame en een stuk van Bevery Hills gezien, dit gaf niet een compleet beeld van de stad zelf. Vandaag eerst naar het Fashion District; dit bleek een soort Beverwijkse/Turkse Bazaar te zijn in het Downtown gedeelte van LA.

Niet helemaal ons ding dus en na een snelle hap bij de Maccie stapten we al weer snel in onze auto. Nu op weg naar Hollywood; hier nog even rondgereden om wat van de andere straten te zien en vervolgens ergens gestopt om de welbekende letters 'HOLLYWOOD' op de gevoelige plaat te leggen.

Vervolgens door gereden naar Venice Beach. Een heel bekend strandje, uit voornamelijk films, met een nog bekendere boulevard. DE boulevard waar mensen in bikini en zwembroekjes rolschaatsen, skateboarden, allerlei acts doen, noem maar op. Erg leuk om mee te maken. Eerst op het strand gezeten, waar Joost en Chiel de zee trotseerden, en vervolgens een stuk van de boulevard gelopen. Daarna zijn we op zoek gegaan naar avondeten, en vonden we een leuk pleintje met meerdere restaurantjes. Hier trakteerde Frank ons op een heeeeeeeeeerlijke Italiaan. (En omdat van Chiel en Joost de porties zo groot waren, kregen we eigenlijk zonder te vragen zogenaamde 'doggie-bags' (een keurig foliebakje met een afsluitdeksel) en kunnen vandaag nog met de lunch gegeten worden).

Eigenlijk stond nog de Pacific Coast Highway op de planning, een mooie snelweg langs de kust waar súper mooie uitzichten te zien zijn. Hier wilde Fleur tijdens zonsondergang nog een foto maken, maar daar was Fleur ook de enige bij. We hadden nog een lange autorit voor de boeg dus maar terug naar het huisje gegaan.

Gerard en Jolande

De laatste dagen ook leuk doorgekomen zo te lezen, lekker gegeten, alleen het tandartsbezoek was wat minder.
Voor morgen goede reis en tot zaterdagochtend!

Corien

Goede thuiskomst! En wat gaat die weken snel zeg! Maar mooie ervaring weer.
Groetjes,
Richard en Corien