Vakantie 2012, Roundtrip South-West US

Thuis

Inmiddels zijn we weer thuis. Gerard en Jolande (ouders van Frank) waren zo lief om ons zaterdagochtend van Schiphol op te halen halen. De terugvlucht was haast nog prettiger dan de heenvlucht. rond 0900 's ochtends kwamen we aan, wel nog wat moeten wachten de bagage. We stonden daar aan de band, en de vader van een gezin naast ons stelde op een gegeven moment de vraag met hoeveel mensen we eigenlijk waren, ik antwoordde ' 6 hoezo?'. We waren zoveel tassen van de band aan het halen (totaal 9 sporttassen en een grote koffer als gevolg van de aankopen). Enkele weetjes:

• aantal gereden kilometers: 6427
  • aantal uren in de auto: 87 uur
  • hoogste punt: 3100 meter
  • laagste punt: - 100 meter
  • degene die het meeste aan kleding heeft uitgegeven is Chiel, en de minste uitgaven komen van Imelda (op Frank na, die zich beperkte tot enkele T-shirts).
  • gewicht van Henk, Imelda, Chiel, Fleur en Joost voordat ze vertrokken: 400,3 kg
  • gewicht direct na aankomst: 392,5 kg

(conclusie: wil je afvallen ga dan naar Amerika op vakantie).

Thuis was niet veel veranderd behalve dat de planten, onkruid en het gras gewoon waren doorgegroeid, de voordeur door Koos was vervangen door een nieuwe en het stil was. Daisy hebben we pas de volgende dag opgehaald.

We kijken terug op een fantastische vakantie met mooie herinneringen. Jullie allemaal nog bedankt voor het volgen en de reacties. Het was ook voor heel leuk om te lezen dat men ons volgde.

Tanja

Hoi allemaal
Goed te lezen dat jullie weer goed en veilig thuis zijn gekomen. Wij zitten nu in de Jura en hebben het goed naar onze zin. Joost is een aantal dagen mee want hij had zin in Frankrijk. We zullen hem een dezer dagen in Geneve op de trein zetten. Tot weer in HHW

imelda.schinning

Hoi Tanja

Veel plezier op vakantie. Geniet van jullie vrije dagen en van elkaar. Ik zal voor mooi weer duimen!

Tot in HHW

groetjes
Imelda

Corien

Het was heel leuk jullie te volgen. Elke dag weer kijken en teleurgesteld als jullie een dagje oversloegen.
Ook fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn en zelfs met kilootjes minder! Grappig, dat zou je niet verwachten. Ook niet dat Imelda het minste aan kleding zou hebben gekocht (en Chiel het meeste). Leuke weetjes!
Groetjes van ons aan jullie allemaal,
Richard en Corien

Petra Hink

Fijn om te horen dat jullie zo'n goede terugreis hebben gehad en natuurlijk een onvergetelijke reis!

Groetjes, Petra